Presentation

Eftersom jag har börjat om från början med bloggen så vill jag göra en ny presentation...

Jag som har bloggen är en snart 24 årig tjej som är bosatt i Dalarna.
Har bott här hela mitt liv, jag trivs bra här ! Jag är uppväxt med djur,
framförallt hundar. Min mamma har haft olika hundar genom åren,
det är hon som har väckt mitt intresse.




Min första egna hund var en tax, Timothy, en omplacerings hund.
Tiden med Timmy blev inte så lång tråkigt nog. Kan berätta
om honom mer en annan gång, det blir en lång presentation annars.



Min andra hund blev en whippet hane som heter Legolas, också en
omplacerings hund. Han har bott hos oss sen 2006. Legolas, även
kallad Lego, är en super go hund! Med mycket egen vilja. Han älskar
att ligga under täcket i soffan/sängen. Positiv och sprallig kille, han
har verkligen vunnit mitt hjärta!!!



I somras fick Legolas en sambo, en tik som heter Tina. Även hon
är en omplacerings hund. Tina har nyligen fyllt 1 år, en försiktig
tjej i nya miljöer. Hon är väldigt lyhörd och positiv!





I den här bloggen kommer jag skriva om hundarna (såklart!) och
om vad vi har för oss. Jag är väldigt intresserad av fotografering så
det kommer dyka upp en hel del bilder från våra äventyr.


JAG LEVER FÖR MIN FAMILJ OCH MINA HUNDAR ♥



Fotograf: Malin P.









Bilderna är tagna av mig om inget annat anges & får inte kopieras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0